Translate

piątek, 31 października 2014

MICHAEL MICHAEL KORS VS MANGO AW 2014

Szał na shopperkę (czyli dużą miejską torbę) Michaela Korsa opętał warszawskie dziewczyny. Gdzie nie pójdę tam na każdym rogu spotykam .....Michaela. W różnych wariantach kolorystycznych  (z przewagą granatowego i czarnego) uwieszonego na ramionach studentek, licealistek, gimnazjalistek. I nie mam tu na myśli toreb inspirowanych oryginałem, ale oryginał w najczystszej postaci. Nie wiem skąd aż takie uwielbienie do tej torby. Że taka wygodna, pojemna, ponadczasowa????? Tym bardziej, że nie jest tania. Na Zalando np za ten model trzeba zapłacić 1019 zł. Michael pewnie siedząc w swoim apartamencie w Nowym Jorku zaciera ręce, że od blisko dwóch sezonów ma stałą sprzedaż swoich toreb w mieście nad Wisłą. A może też zastanawia się jak udało mu się zaszczepić w polskich dziewczynach taką miłość do swojego produktu. No nic dziewczęta gdyby któraś jednak wolała tańszą wersję na odsiecz rusza Mango ze swoją metaliczną wersją (lub czarną jak kto woli). 





FOTO:
zalando.pl
mango.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz