Translate

środa, 25 maja 2011

CLUE






Trudno tu trafić. Kiedy szłam po raz pierwszy do CLUE nieźle musiałam się natrudzić, żeby go znaleźć. Była zima, a w kamienicy, w której się mieści, był akurat remont.  Robili nową elewację budynku.  Informacja o tym, że w tym miejscu mieści się CLUE była wywieszona na bramie, której oczywiście nie zauważyłam i poszłam dalej. Kiedy w końcu dotarłam ucieszyłam się, bo było wyjątkowo zimno.
Butik to rodzinny biznes. Na pomysł wpadły mama i córka, które teraz wspólnie prowadzą ten uroczy sklep. Butik jest dużo większy niż wydawało mi się kiedy zaglądałam przez szybę. Składa się z dwóch części jedna jest na kilkustopniowym podwyższeniu. Wchodząc tu ma się poczucie uporządkowania i harmonii, może to zasługa białych ścian i drewnianej podłogi? Nie wiem, ale poczułam się w tym miejscu wyjątkowo dobrze. Co tu znajdziemy? Mnóstwo fajnych rzeczy - głównie rzeczy przywiezione z zagranicy, ale i naszych rodzimych, młodych projektantów. Jest tu wiele ubrań i dodatków, których nie dostaniecie nigdzie indziej, chyba, że zamówicie je na ebay-u.
Wielbicielki modnych dodatków znajdą tu m.in torby Marca Jacobsa, kalosze Hunter czy włoskie buty robione specjalnie dla CLUE. Kupicie tu sukienki i biżuterię projektu Magdaleny Miechowieckiej współwłaścicielki sklepu. Gwarantem ciągle nowych rzeczy jest cotygodniowa dostawa. Wybór rzeczy w sklepie nie jest przypadkowy tylko bardzo dobrze przemyślany. Moimi faworytami zdecydowanie zostały rzeczy bynamesakke, włoskie buty i oczywiście ciuchy słynnej marki COS, którego nie ma nigdzie w Polsce. Ceny są różne od ok. 130 do 1200 zł, choć za ceną  idzie jakość, o którą właścicielki bardzo dbają. 
Dla tych z Was, które potrzebowałyby porady w kwestii doboru odpowiedniego makijażu czy porady stylisty właścicielki sklepu przygotowały ciekawą propozycję. Na miejscu można skorzystać z konsultacji. A jeśli macie za dużo ubrań w szafie zorganizujcie w CLUE „ciuchowisko”.

CLUE Solec 101 Warszawa
www.cluefashion.com

foto: .cluefashion.com










1 komentarz: