Translate

wtorek, 17 maja 2011

Loft37.pl















Zakochałam się:-)  Ale nie w osobie tylko w pięknych butach. Na facebooku odkryłam genialną markę. Weszłam z ciekawości i z miejsca zostałam fanką ich strony. Na zdjęciach balerinki, wysokie obcasy i kozaki wyglądały wspaniale, ale żeby się przekonać jak wyglądają w realu poszłam na warszawskie" kupowanie "do 1500 m2 na Solcu. Kiedy dotknęłam tej miękkiej skóry, z której są zrobione, zakochałam się jeszcze bardziej. Buty są po prostu piękne i do tego bajecznie kolorowe. Na pewno takich jeszcze nie spotkaliście w żadnym sklepie. Gwarantuję, bo buty są ręcznie robione w Polsce. Dodam jeszcze, że z włoskich skór. Czyli do długiej listy plusów dochodzi kolejny.
Pomysłodawczyniami marki są dwie dziewczyny -architekt wnętrz i prawniczka, swoją drogą bardzo ciekawe połączenie. Dziewczyny chciały stworzyć markę jakiej jeszcze nie ma w Polsce i bez wątpienia im się to udało.
Chciałabym się do czegoś przyczepić, żeby nie było tak różowo, ale powiem szczerze, że nie mam do czego :-) Największy, moim zdaniem, plus zostawiam na koniec, czyli cenę, która jest naprawdę niesamowita. Kozaki kosztują 450 zł,  sznurowane mokasyny 380 zł, a szpilki 450 zł i 380 zł. Pamiętajcie, że to ręcznie robione buty!!! Jednym słowem nie ma się nad czym zastanawiać.
Gratuluję dziewczynom pomysłu i doskonałego produktu. Mam nadzieję, że buty będę się świetnie sprzedawać, czego im życzę :-) 
Odwiedźcie butik internetowy www.loft37.pl i stwórzcie własną, niepowtarzalną parę. 

foto: loft37.pl

1 komentarz:

  1. Ceny wcale nie są wysokie, biorąc pod uwagę, że za mniej oryginalne kozaki w sklepie z dużo gorszej skóry trzeba zapłacić tyle samo.

    OdpowiedzUsuń